Багато споживачів , яким поставляється вода в їх домогосподарства, стикаються з тим, що виникають проблеми з лічильником. Як у таких випадках нараховується вартість спожитих послуг і що робити, якщо лічильник таки не працює коректно, розповіли у Комунальному концерні “Центр комунального сервісу” на своїй сторінці у Facebook.
У Центрі комунального сервісу докладно відповіли на запитання споживачів щодо роботи та перевірки лічильників на воду, а також нарахування у випадках, коли лічильник зламаний. У Центрі попереджають, що коректні нарахування за спожиту послугу можуть бути лише якщо вузли розподільчого обліку води та тепла були вчасно повірені та працюють справно.
Зазначається, що термін роботи лічильників між його повіркою становить 4 роки від дати виробництва лічильника або від дати останньої повірки, яка вказується у відповідному свідоцтві, куди також вносяться дані щодо відповідності встановленим технічним вимогам вузла розподільчого обліку.
Якщо було виявлено невідповідність вимогам під час перевірки лічильника домогосподарству надається довідка про непридатність приладу, після чого необхідно встановити новий лічильник.
Залишити відповідь